باسلام
سوالي ازمديريت يزد فردا دارم ؟اين همه مردم گلايه ودرد دل راشما درميان ميگذارند نمونه آن ،مشكلات بنده هاي خدا درمجتمع طوبي كه توسط شركتي بااسم ورسم بسيج ساخته شده است ،وجوابيه اي نيزاز طرف شركت مذكور صادر نشده .
اولا كه حتما حقي ضايع كرده اند كه جواب نمي دهند
اما سوال من از شما
آيا وظيفه شما فقط درج مطالب است ؟آيا پيگيري موضوع وگرفتن جواب ازطرفي كه متهم شده ،بويژه در بحثهائي كه قشري ازمردم رادربر ميگيرد وبعنوان مثال همين شركت مسكن بسيج كه ازجواب دادن طفره ميرود وبندگان خدا اهالي مجتمع مرتب براب شما نامه نگاري ميكنند درشرح وظايف شما نيست ؟ آيا امكانش هست كه دردستور كارتان پيگيري موارد مهم حداقل جهت صحت وسقم قضايا،قرار گيرد تا مردم نيز اين شركتها را بهتر بشناسند.و موارد دیگر مربوط به دستگاههای دولتی که تماما با پاسخ ندادن به فراموشی سپرده می شود و به ناهنجاری های لاعلاج تبدیل می شود.
با تشكر یک شهروند یزدی
یزدفردا :ضمن تشکر از توجه شما فردائی عزیز ما به عنوان یک رسانه وظیفه خود می دانیم که درد ها را منعکس نمائیم و عدم پاسخ مسئولین را نیز شاهدیم و البته در چند مصاحبه مطبوعاتی آقای استاندار با صراحت به روابط عمومی خود دستور دادند که مشکلات بر رسی و پاسخ داده شود و تنها یک پاسخ به مشکلات داده شده است و تا زمانی که بالاترین نماینده دولت در استان خود را از پاسخگوئی به رسانه ها بی نیاز بداند ،تکلیف بقیه مشخص است .
و یزدفردا هنوز اعتقاد دارد که انعکاس دردها وظیفه ماست و درمان و پاسخ به عهده مسئولین و در مواردی هم مطمئنیم که با دستور شخص استاندار مسائل پیگیری گردیده است اما احتمالا انعکاس نتیجه به رسانه ها از عهده روابط عمومی های ادارات ما بر نمی آید .
به امید روزی که دستور مسئولان استان تنها برای دلخوشی مردم و رسانه ها نباشد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
سهشنبه 21,ژانویه,2025